آرشیو اسفند ماه 1400

آموزش اينستاگرام ماركتينگ مقصد

آموزش افزايش بازديد اينستاگرام

۱ بازديد

چه تعداد بازديد از اينستاگرام بايد داشته باشيد؟خواه در رابطه با پست‌ها، استوري‌ها يا ويديوها باشد، يكي از رايج‌ترين سوالات در بين صاحبان مشاغلي كه در بازاريابي اينستاگرام شركت مي‌كنند اين است كه «چقدر بايد در اينستاگرام بازديد كنم؟»
پاسخ هميشه سياه و سفيد نيست.
در حالي كه نمي‌توانيم عدد دقيقي ارائه كنيم (زيرا از حسابي به حساب ديگر بر اساس تعداد كل دنبال‌كنندگان متفاوت است)، مي‌گوييم كه هر چه تعداد بازديدهايي كه دريافت مي‌كنيد به تعداد دنبال‌كنندگاني كه داريد نزديك‌تر باشد، بهتر است.
اين بدان معني است كه شما نرخ تعامل بالاتر و احتمالاً دسترسي بيشتري داريد.
آيا بايد بازديدهاي اينستاگرام را بخريد؟ما آن را يك بار و فقط يك بار خواهيم گفت. بازديدهاي اينستاگرام را نخريد. وقتي بازديدها را مي‌خريد، حساب‌هاي ربات يا شماره‌هاي جعلي مي‌خريد.
داشتن تعداد بازديدهاي بيشتر باعث مي شود افراد بيشتري محتواي شما را ببينند، نمايه يا سايت شما را ببينند و در نهايت اگر شما يك تجارت هستيد، محصولات شما را بخرند.
اما اگر آن «نمايش‌ها» اعداد كاذب متورم هستند، چقدر براي برند شما مفيد است؟ تنها دليلي كه معمولاً اين كار انجام مي‌شود، نشان دادن «فالوور» بيشتر در تلاش براي محبوب يا معتبر به نظر رسيدن است. متاسفانه، فقط ارزشش را ندارد.
اين نماهاي خريداري شده به فروش تبديل نمي شوند و از برند شما حمايت نمي كنند.
علاوه بر اين، اگر اينستاگرام تشخيص دهد كه حساب شما داراي فعاليت مشكوك است، مي تواند شما را از انجام عملكردهاي عادي در برنامه به طور نامحدود مسدود كند. اگر به فكر خريد فالوورهاي تقلبي براي دريافت بازديد در اينستاگرام هستيد، به ياد داشته باشيد كه اين تنها در دراز مدت به حساب شما آسيب مي رساند.
بنابراين اكنون، بياييد به اين بپردازيم كه چگونه مي‌توانيد بازديدهاي بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد و به افزايش تعامل برند خود در اينستاگرام كمك كنيد.
ديجيتال ماركتينگ حسابرسينحوه افزايش بازديد پروفايل اينستاگرامبياييد با نگاهي سطح بالا به حساب كاربري اينستاگرام خود به عنوان يك كل شروع كنيم.
با بيش از يك ميليارد كاربر فعال، جلب توجه در اينستاگرام مي تواند چالش برانگيز باشد. بنابراين، چگونه مي توانيد مطمئن شويد كه حساب كاربري خود را از بقيه متمايز مي كند؟
همانطور كه مي توانيد وبلاگ خود را براي بهبود رتبه در گوگل بهينه كنيد، همچنين مي توانيد چهار مرحله زير را براي كمك به افزايش دسترسي پروفايل اينستاگرام خود به طور كلي انجام دهيد.
1. يك نام كاربري ساده ايجاد كنيداگر به دنبال بازديد پروفايل در اينستاگرام هستيد، يك مكان خوب براي شروع، انتخاب يك نام كاربري ساده است.
در دنيايي از لذت فوري، شما فقط چند ثانيه فرصت داريد تا تاثير خوبي داشته باشيد.
يك دسته اينستاگرام مرتبط را انتخاب كنيد تا حضور خود را مشخص كنيد. اين نام كاربري بايد به راحتي قابل تشخيص باشد و خيلي پيچيده نباشد. از زيرخط، نويسه‌هاي تصادفي، و نام‌هايي با كلمات متعددي كه پس از حذف فاصله خواندن آنها سخت است، خودداري كنيد.
به عنوان مثال، مشتري ما Phil Town از Rule One Investing از دسته اينستاگرام استفاده مي كند: @ruleoneinvesting.

كلمه "سرمايه گذاري" براي كساني كه ممكن است نام فيل را نشنيده باشند، اما به دنبال نكات سرمايه گذاري هستند، بيشتر قابل جستجو است. اين نام ساده و به ياد ماندني است - به فيل از نظر قرار گرفتن در معرض برند برتري مي دهد.
2. يك دسته مرتبط تنظيم كنيدشايد اين را ندانيد، اما اينستاگرام حساب شما را بر اساس نوع محتوايي كه تبليغ مي كنيد دسته بندي مي كند.
در حالي كه جزئيات دقيق آنچه در اين جنبه از الگوريتم اينستاگرام وجود دارد ناشناخته است، يكي از بارزترين عناصر موجود در بازي دسته حساب شما است كه در صورت داشتن يك نمايه تجاري، مستقيماً زير عنوان شما قرار دارد.
از اينستاگرام خودمان استفاده كنيد. ما نام تجاري خود را به عنوان يك "آژانس بازاريابي" دسته بندي كرده ايم تا بتوانيم صفحه خود را در معرض ديد مشتريان بالقوه و طرفداران بازاريابي قرار دهيم.
اينستاگرام - بازديد - دسته بنديبراي اطمينان از اينكه حساب شما در معرض ديد كاربران مرتبط با دسته شما قرار مي گيرد، با نوع محتوايي كه پست مي كنيد سازگار باشيد. اگر به طور ناگهاني چرخش كنيد، اينستاگرام ممكن است پرش شما را در دسته تشخيص ندهد.
اگر به اين فكر مي كنيد كه چگونه در اينستاگرام مورد توجه قرار بگيريد، انتخاب يك جايگاه و چسبيدن به آن، براي كشف شدن بسيار مهم است.
3. يك كلمه كليدي به عنوان خود اضافه كنيدقبلاً اشاره كرديم كه براي دريافت بازديد در اينستاگرام، بايد نام كاربري منحصر به فرد و قابل جستجو ايجاد كنيد. همين قوانين در مورد تيتر شما نيز صدق مي كند.
نام كاربري و تيتر شما تنها دو خط از بيو هستند كه در واقع زماني كه شخصي در اپليكيشن اينستاگرام جستجو مي كند نشان داده مي شود، بنابراين اين فرصتي است كه توجه او را جلب كنيد.
اينستاگرام - بازديد - جستجوافرادي كه شما را در اينستاگرام جستجو مي‌كنند احتمالاً نام يا نام شركت شما را جستجو مي‌كنند، بنابراين سازگاري در تمام پلت‌فرم‌هاي اجتماعي شما باعث مي‌شود كه حساب متعلق به شما باشد.
همچنين مي‌توانيد با تخصص، جايگاه صنعتي يا عنوان شغلي چيزها را كمي تحسين كنيد.
به عنوان مثال، اگر شما يك سخنران حرفه اي و نويسنده موفقي مانند مشتري ما برايان تريسي هستيد، ممكن است اين دو دستاورد را در عنوان بعد از نام خود نمايش دهيد.

منبع: خريد ويو فيك اينستاگرام